Klik op het logo om terug te gaan naar de webshop!
Startpagina
Oplossingen
Welkom
Inloggen
Voer hier uw zoekterm in...
Zoeken
Nieuw ondersteuningsticket
Ticketstatus controleren
Startpagina oplossing
Ontvangen Producten
Ontvangen Producten
Ik heb een kapot / beschadigd artikel ontvangen
We versturen al onze bestellingen in een beschermde verpakking op. Mocht het zo zijn dat een product toch kapot of beschadigd is aangekomen, dan gaan we dit...
Ik krijg het balletje niet los
Lukt het niet om het balletje van je piercing te draaien? Helaas zitten sommige balletjes zo vast dat dit inderdaad wel eens onmogelijk lijkt. Gelukkig ...
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Controleer in dat geval altijd eerst je orderbevestiging voor de zekerheid. Je kunt je orderbevestiging vinden in je e-mail inbox. In de orderbevestiging st...
Mijn bestelling is niet compleet geleverd
Heb je meerdere producten besteld, maar is niet alles geleverd? Controleer dan altijd eerst de verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Daar sta...