Klik op het logo om terug te gaan naar de webshop!
Startpagina
Oplossingen
Welkom
Inloggen
Voer hier uw zoekterm in...
Zoeken
Nieuw ondersteuningsticket
Ticketstatus controleren
Startpagina oplossing
Leveringen
Leveringen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
De levertijd van een bestelling is afhankelijk van diverse factoren, zoals voorraadstatus, verzendmethode en het bestelmoment. Op onze website krijg je op z...
Kan ik de levering volgen via Track & Trace?
Als je hebt gekozen voor de Standaard Verzending is het helaas niet mogelijk om je bestelling online te volgen. Heb je gekozen voor een upgrade van de v...
Tijdens het bestellen heb ik een fout gemaakt in het verzend adres
Is je bestelling nog niet verzonden? Neem dan zo snel mogelijk contact op met klantenservice. Geef direct het juiste en volledige adres door, zodat we dit g...
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Zit je al even te wachten op je bestelling en is deze nog steeds niet afgeleverd? Zoek dan eerst de verzendbevestiging op in je mailbox. Daarin vind je de l...
Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Heb je gekozen voor verzending met track&trace? Dan ontvang je een e-mail met een track&trace link op het moment dat je bestelling wordt overgedrage...