Bij Piercing Mania doen we ons best iedereen de best mogelijke service te leveren. Via onze klantenservice pagina kun je veel informatie vinden over leveringen, retouren, garantie en meer. Onze klantenservice is er om al je vragen te beantwoorden. Is er iets niet helemaal naar wens? Neem ook dan eerst contact op met de klantenservice voor een oplossing.


In het geval je niet tevreden bent met de oplossing die werd geboden door onze klantenservice, dan kun je een klacht indienen. Klachten worden altijd door een manager beoordeeld.


Je kunt je klacht schriftelijk of per e-mail sturen naar:


Piercing Mania B.V.

Stavangerweg 14-A

9723 JC Groningen

Nederland


klantenservice@piercingmania.nl


Geef een duidelijke en uitgebreide omschrijving van de klacht. Voeg eventueel duidelijke en scherpe foto's bij. Zorg er verder voor dat je klacht is voorzien van relevante informatie zoals bijvoorbeeld een ordernummer en artikelnummer.

Zodra je klacht door ons is ontvangen zullen we binnen 5 werkdagen inhoudelijk reageren.


Als dit niet leidt tot een oplossing, dan is het ook mogelijk je klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.