Van alle producten die je bij Piercing Mania besteld mag je verwachten dat deze deugdelijk zijn. Omdat veel piercings en sieraden kwetsbaar zijn en een kortere gemiddelde levensduur hebben is er sprake van een beperkte garantieperiode.
Bij aankoop van onze piercings en sieraden heb je 6 maanden garantie. Deze periode gaat in vanaf het moment dat het product werd verzonden. Door de aard van veel van onze piercings en sieraden kunnen er aanvullende voorwaarden zijn gesteld voor het gebruik en onderhoud van het product.
Vertoont het product binnen 6 maanden een gebrek zonder dat je hier wat aan kon doen, maak dan binnen 5 werkdagen na constatering melding van het probleem via klantenservice@piercingmania.nl. Stuur voor een vlotte afhandeling duidelijke foto’s toe en geef een heldere omschrijving van het probleem.
Indien een product binnen 30 dagen na de ontvangstdatum gebreken vertoond zullen we deze standaard vervangen voor een nieuw exemplaar. Tevens is het mogelijk om je geld terug te vragen. Zorg ervoor dat je dit duidelijk aangeeft als je het probleem voor het eerst meldt. Het kan zijn dat het product geretourneerd dient te worden voor de garantieafhandeling. Volg de retourinstructies van de klantenservice op om het product geheel kosteloos te retourneren.
Vertoont het product na 30 dagen, maar binnen 6 maanden na de ontvangstdatum gebreken? Dan zullen we deze standaard vervangen voor een nieuw exemplaar. Tevens is het mogelijk om je geld terug te vragen in de vorm van spaarpunten. Deze spaarpunten zijn 180 dagen geldig en kunnen worden gebruikt om iets anders in onze online winkel te bestellen. Wil je liever spaarpunten in plaats van een nieuw exemplaar? Zorg er dan voor dat je dit duidelijk aangeeft als je het probleem voor het eerst meldt. Het kan zijn dat het product geretourneerd dient te worden voor de garantieafhandeling. Volg de retourinstructies van de klantenservice op om het product geheel kosteloos te retourneren.